הצטרפו אלינו לחווית טיולי טבע מרתקים, תרבות מדהימה, טבע אינסופי ורגעים שניתן לחוות רק במונגוליה

הצטרפו אלינו לחווית טיולי טבע מרתקים, תרבות מדהימה, טבע אינסופי ורגעים שניתן לחוות רק במונגוליה
הכניסו את המייל שלכם לקבלת הצעות לטיולים במונגוליה, או צרו קשר במייל או באמצעות דף הפייסבוק שלנו - 'טיולים למונגוליה' המתעדכן בכל יום

יום חמישי, 21 במרץ 2019

פסח 2019 במונגוליה – חופשה משפחתית בלתי נשכחת!


אם מתחשק לכם חופשה לא שגרתית ביעד עוצר נשימה, טבע עצום במדינת הטבע האינסופי, האקזוטי ומרוחק, למה שלא תטוסו בחופשת פסח הקרובה למונגוליה? 
ניתן לשלב גם את סיביר (רוסיה), בבייג'ין - סין ו/או הונג קונג, בכל היעדים שפע של אטרקציות משפחתיות.

אולן בטר - מונגוליה, זהו מטרופוליטן בו חיים כ-1,800,000 תושבים חלקם נולדו בעיר וחלקם הגיעו לעיר מערבות מונגוליה ומקיימים את התרבות המונגולית. באולן בטור תוכלו למצוא את הישן והחדש, המסורתי והקידמה. זהו מטרופולין עשיר בתרבות ובססגוניות, ותמצאו כאן אפשרויות מרובות לבילוי זוגי או משפחתי בלתי נשכח.
כמה מן הפארקים והשמורות המרשימים במונגוליה מצויים בקרבת העיר אולן בטר.
מונגוליה הינה יעד ייחודי ושונה משכניו (סין בדרום, רוסיה בצפון, קוריאה במזרח), ביקור במונגוליה יוסיף צבעוניות לחופשת פסח משפחתית מדהימה במדינת טבע מרתקת ושובת לב.

אטרקציות לחופשת פסח במונגוליה

פארק גולף
הפארק מקבץ עבורכם עולם ומלואו במקום אחד: בפארק, שמחולק לשני חלקים, תוכלו להנות ממשחקי גולף למתקדמים ומתחילים, מתקני משחקים לילדים, מסעדות מעולות ואוכל מונגולי מסורתי (לא למחפשי כשרות), טבע מרהיב, נחלים ואגמים.

פארק השעשועים (UB Amusement Park)
כולל מאות אטרקציות, מתקנים ומופעי בידור לכל המשפחה. בסמוך למרכז הקניות Shangri-La (שנגרי-לה), ואטרקציות שונות, הכוללות מתקנים לכל הגילאים ועוד.

סיורי מוזיאונים
בואו ללמוד ולהכיר את מעלי המנהגי האבסלוטי של מונגוליה ג'יגיס חאן ואת תרבותו שהשתמרה יותר מ-1600 שנים.
בואו להכיר תרבות שבטית מדהימה שמשרמרת מסורות רבות שנים.
בואו לצפות בממצאים דינוזארים מהטובים ביותר שנתגלו בעולם ונתגלו במונגוליה.

יום התנדבות בחוות גידול סוסים ותרבות מונגולית
מונגוליה התברכה בעדרי הסוסים המנגולים המדהימים והמהירים, בואו לחוות עם כל שמפחה יום גידול וסיוע בחוות גידול סוסים עם כל המשפחה, רכיבה על סוסים ורכיבה על גמלים (גמל קשמירי דו-דבשתי)

חווית טבע
בואו לחוות את הטבע המונגולי, אגמי מים מתוקים ואטרקציות מגוונות גון שהיה בגיר (אוהל) מונגולי ומפגש עם תרבות פולקלורית מדהימה.

הודעה לתיירים מישראל

אתר זה נבנה לשרת את כלל לקוחות החברה, בכל השפות. מונגוליה הינה יעד בטוח, מרהיב מרתק וזול. כל הטיולים במונגוליה המוצעים על ידי החברה מלווים גם בשפה העברית, כולל ליווי מלא בימי השהיה במונגוליה ובסיוע לכל אורך מסלולי הטיול במונגוליה. אנחנו החברה היחידה הנמצאת ועובדת בתוך מונגוליה עם מקומיים דוברי עברית.
חפשו אותנו גם בפייסבוק 'טיולים למונגוליה'