הצטרפו אלינו לחווית טיולי טבע מרתקים, תרבות מדהימה, טבע אינסופי ורגעים שניתן לחוות רק במונגוליה

הצטרפו אלינו לחווית טיולי טבע מרתקים, תרבות מדהימה, טבע אינסופי ורגעים שניתן לחוות רק במונגוליה
הכניסו את המייל שלכם לקבלת הצעות לטיולים במונגוליה, או צרו קשר במייל או באמצעות דף הפייסבוק שלנו - 'טיולים למונגוליה' המתעדכן בכל יום

יום ראשון, 7 באפריל 2019

מטיילים בקיץ - אירועי קיץ 2019 במונגוליה - ארץ הנופים והטבע האינסופי

מונגוליה - ארץ הלוחמים חסרי הרחמים של הכובש ג'ינגיס חאן, תרבות מרהיבה צבעונית ונעימה.

זוגות מסין המגיעים להתחתן במונגוליה
החלטתם שאתם מחפשים יעד ייחודי השנה, מלא בטבע, נופים אסיאתיים ואטרקציות, ובכן, אל תשקיעו מחשבה רבה מידי, כדאי שתטוסו עוד השנה למונגוליה.
אתם מסכימים? מזל טוב! מחכה לכם הרפתקה של פעם בחיים, במסע בין תרבות, היסטוריה וטבע אסיאתי שאין כדוגמתו בעולם כולו.

אם גם אתם מגיעים לסין פעם ראשונה ורוצים מסלול מקיף שמשלב קצת מהכול - אנחנו החברה בשבילכם, אנחנו נתאים מסלול בדיוק בשבילכם כבודדים, זוגות ובייחוד משפחות.

הטיול מתחיל מעיר הבירה אולנבטר (פירוש השם: הפרש האדום) שם נתאם מהתרבות העירונית המודרנית לצד המקדשים והתרבות ההיסטורית של מונגוליה האדירה, משם נצפה במעוף הציבור על הטבע הסובב את העיר, משם נצא לחווית מגורים בטבע בתוך שמורות של טבע אינסופי, חיות, נהרות ושמיים כחולים. נרכב על סוסי הבר המונגולים, גמלים (גמלי קשמיר דו-דבשתים) נלמד על היסטוריה נמונגולית ונחווה את התרבות המונגולית הכוללת מאכלים מדהימים לצד פעילויות כגון ירי בקשת וחץ מונגולים ועוד אטרקציות נוספות.

רכיבת  סוסים במונגוליה, חוויה מעצימה




משם נתקדם לבריכות הגופרית ו/או לאגם המים המתוקים השני בגודלו בעולם הנקרא חופסגול, משם נתפס לכיוון שבט רועי האיילים (Rain Deers) או שנבחר לרדת דרומה לכיוון מדבר גובי דרך מונגוליה הכפרית ובטבע המרהיב של שמורות הטבע המדהימות ורחבות ההיקף, את הטיולים ניתן לחוות עם מדריכים/ות מונגולים/יות דוברות עברית, רוסית ו/או אנגלית. ניתן לבצע את הטיולים על גבי סוסים, אופנועים, טרקטורונים ורכבי 4X4.


 בסוף הטיול נחזור ליום כיף בעיר הבירה לבילוי במרחצאות בסגנון אסיאתי ומשם נחזור לישראל.
ניתן לשלב טיולים בסין בייג'ינג והחומה הגדולה, ו/או סיביר המרתקת.

זמן מומלץ: שבוע - שבועיים
מתאים לכולם: זוגות צעירים ומבוגרים, משפחות, תרמילאים, צפרים, אוהבי טבע, ועוד

צרו עמנו קשר לכל תכנון או הזמנה

הודעה לתיירים מישראל

אתר זה נבנה לשרת את כלל לקוחות החברה, בכל השפות. מונגוליה הינה יעד בטוח, מרהיב מרתק וזול. כל הטיולים במונגוליה המוצעים על ידי החברה מלווים גם בשפה העברית, כולל ליווי מלא בימי השהיה במונגוליה ובסיוע לכל אורך מסלולי הטיול במונגוליה. אנחנו החברה היחידה הנמצאת ועובדת בתוך מונגוליה עם מקומיים דוברי עברית.
חפשו אותנו גם בפייסבוק 'טיולים למונגוליה'