הצטרפו אלינו לחווית טיולי טבע מרתקים, תרבות מדהימה, טבע אינסופי ורגעים שניתן לחוות רק במונגוליה

הצטרפו אלינו לחווית טיולי טבע מרתקים, תרבות מדהימה, טבע אינסופי ורגעים שניתן לחוות רק במונגוליה
הכניסו את המייל שלכם לקבלת הצעות לטיולים במונגוליה, או צרו קשר במייל או באמצעות דף הפייסבוק שלנו - 'טיולים למונגוליה' המתעדכן בכל יום

יום שבת, 4 במאי 2019

טיולי אופנועים, טרקטורונים ורכבי 4X4 במונגוליה ובעברית

בואו להנות מחוויה של פעם בחיים, 
בואו לטייל במרחבים הפתוחים והכמעט אין סופיים של מונגוליה.
טבע אוצר נשימה ותרבות מדהימה, יופי המתמלא בניחוחות אסיאתים בכל מקום. 
השכרת ציוד אופנועים (מומלץ אופנועי שטח אך ניתן גם כביש) לפי יום או מספר ימים, תלוי במסלול אותו מתכננים.
ניתן אף לצאת לטיולים המשלבים סיורים בחבל סיביר ולאגם המים המתוקים הגדול בעולם ה"בייקל", לקזחסטן, סין והסביבה.
הטיולים מלווים בשפה העברית (ניתן גם באנגלית ועוד). 
מונגוליה - היא יעד חדש למטיילים ישראלים מכל הרמות, הרפתקנים, גיל שלישי, אוהבי טבע, זוגות לפני או רחקי ירח דבש וגם למטיילים אחרי צבא, ו-backpackers, בואו להנות מחוויה איכותית מדהימה.


מעט על מונגוליה
מונגוליה, המתוארת בהיסטוריה כמדינה ממנה התרוממה האימפריה הגדולה בעולם - האימפריה של המנהיג חסר הרחמים ג'ינגיס חאן. הינה מדינת הקצה הצפוני של אסיה שוכנת בין רוסיה, חבל סיביר בצפונה וסין המהווה את מרכז אסיה בדרומה. מונגוליה היא צומת דרכים תרבותית חשובה ודרכה עברו סוחרים רבים למרכז אירופה במסלול המכונה ומוזכר בספרים כדרך המשי. 
גאוגרפית מונגוליה נהנת מתיירות ומטיילים המגיעים בעיקר בקיץ (יוני-אוגוסט), למונגוליה יש המון להציע, החל מתרבות אסיאתית מדהימה, מזון המבוסס בעיקר על בשר ובצקים, מעט מאוד חזיר או בשר סוסים. במונגוליה לא תמצאו שרצים ומיני חרקים, המזון המונגולי מאוד טעים לחך הישראלי. בעיר ניתן למצוא מסעדות מערביות מכל סוג וכן במרכולים נמצא כמעט הכל כולל מזון לצמחונים וטבעונים. 

במונגוליה טבע עשיר שופע מדבריות ומים בדרום, אגמים ויערות בצפון.
ניתן אף לפגוש תנאים קיצוניים של קפור בחורף ומזג אויר הצונח מחודש נובמבר מתחת לאפס ומשתווה למקבילו בסיביר, בתקופה זו ניתן להנת מפעילות חורף איכותית, כגון גלישת הרים, טיפוס הרים אופנועי שלג ורכיבה במזחלות, בדיוק כמו בסיביר ובאזור האקרטיים הקפואים, בקיץ לעומת זאת חם ממוצע של 25 מעלות ובעיקר רוחות יבשות המזכירו את אילת, כך שלא תזיעו בקיץ המונגולי. 

מזג האוויר והנופים שבמדינה הם מיזוג קטבים שבין צפון לדרום. ההיסטוריה התרבותית מרשימה וכוללת היסטוריה קומונוסטית אך כיום שורר בה שילטון דמוקרטי קפיטליסטי, מונגוליה היתה מדינה של פלישות ומאבקים, של מעשי טבח ומלחמות. זוהי מדינה חזקה ששרדה והתפתחה, מדינה שבה היופי הטבעי של תושביה ובעלי החיים שבה הוא אוצר נשימה עם ערבות טבע אינסופיות, תרבות אסיאתית עשירה כמעט בכל מקום בו תהיו, ותרבות קולינרית עוצרת נשימה. 

מונגוליה פותחת את זרועותיה בפניה העולם, ולאט לאט מתחיל העולם גם לגלות אותה. מונגוליה הוגדרה בידי המעצמות הכלכליות לא מכבר כמדינה עם קצב המיחה (התל"ג) הגבוה ביותר ומשכה אליה המון משקיעים בינלאומיים שהגיעו ללמדינה הגדולה עם האוכלוסיה הקטנה (רק 3 מיליון תושבים), זוהי מדינה של מרבצי זהב ומתכות, נפט ועוד. 
רמת החיים בה עולה משנה לשנה והמודרנציה תופסת מקום בעיקר בעיר הבירה Ulaanbaatar, שירותי התיירות מחוץ לבירה, מפותחים ואף ברמה גבוהה ובמחירים שווים לכל נפש. התרבות המונגולית מציגה בפני התייר פנים נעימות וגאות בהישגיה. תרבותה העתיקה של מונגוליה כוללת מגוון של השפעות מהעולם, תושביה הם שילוב בין המסורת והמודרניזציה.

להזמנות סיורים, טיולים ואטרקציות, פנו באמצעות האתר, או למייל mta@pasicon.org, אנו ממתינים לכם בכל שאלה בעברית, אנגלית, רוסית כמובן.

הודעה לתיירים מישראל

אתר זה נבנה לשרת את כלל לקוחות החברה, בכל השפות. מונגוליה הינה יעד בטוח, מרהיב מרתק וזול. כל הטיולים במונגוליה המוצעים על ידי החברה מלווים גם בשפה העברית, כולל ליווי מלא בימי השהיה במונגוליה ובסיוע לכל אורך מסלולי הטיול במונגוליה. אנחנו החברה היחידה הנמצאת ועובדת בתוך מונגוליה עם מקומיים דוברי עברית.
חפשו אותנו גם בפייסבוק 'טיולים למונגוליה'